Στο πλαίσιο του προγράμματος “φροντίζω το σώμα μου” κάναμε το περίγραμμα ενός μαθητή και μάθαμε τα μέρη του σώματος
Σχετικά άρθρα
Η φάρμα των ζώων
Στο πλαίσιο του προγράμματος "Ζώα και Τέχνη" επισκεφτήκαμε τη φάρμα του κ. Γ. Παυλούδη που μας ξενάγησε στο χώρο. Τα...
Διαβάστε περισσότερα
“Γνωρίζω τα αθλήματά μου στους φίλους μου”
Στο πλαίσιο του προγράμματος "Γνωρίζω τα αθλήματά μου στους φίλους μου" τα δύο τμήματα της ΣΤ' τάξης του 2ου Δημοτικού...
Διαβάστε περισσότερα
