“Δενδροφύτευση”

Ο διευθυντής και οι μαθητές του 1ου Δημοτικού Σχολείου Πολυγύρου επισκέφθηκαν το σχολείο μας φέρνοντας μαζί τους ως δώρο ένα πανέμορφο δεντράκι προκειμένου να φυτευτεί...

Read More >>

Φυσικοθεραπεία για τους μαθητές μας

Φέτος είμαστε πολύ χαρούμενοι καθώς το σχολείο μας διαθέτει φυσικοθεραπεύτρια , η οποία μέσα από τις εξειδικευμένες γνώσεις της παρέχει στους μαθητές μας φυσικοθεραπευτική υποστήριξη...

Read More >>