“Κύλησε ο καιρός γρήγορα, όπως το νεράκι και ‘μεις γιορτή ετοιμάσαμε με μπόλικο μεράκι”!! ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!!
Read More >>Συμμετοχή σε αγώνες!!!
Το σχολείο μας συμμετείχε στους Σχολικούς αγώνες Αθλοπαιδείας Στίβου Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης μαθητών-μαθητριών ΑμεΑ Κεντρικής Μακεδονίας που διεξήχθησαν στα Γιαννιτσά.Οι επιδόσεις των μαθητών μας...
Read More >>