Στο πλαίσιο του περιβαλλοντικού προγράμματος “Γνωρίζω το περιβάλλον” οι μαθητές/ τριες του σχολείου μας φύτεψαν και περιποιήθηκαν λουλούδια. Μέσα απο τη βιωματική δράση έμαθαν τον τρόπο μεταφύτευσης λουλουδιών σε γλαστράκια και να αναγνωρίζουν διακοσμητικά φυτά.
Σχετικά άρθρα
Επίσκεψη στο Αρχαιολογικό μουσείο!!!
Οι μαθήτριες και μαθητές μας είχαν την ευκαιρία με την συνδρομή των εκπαιδευτικών να εισέλθουν στον κόσμο των «Μασκών» και...
Διαβάστε περισσότερα
Περιβαλλοντική δράση στον Άγιο Νεκτάριο!!
Στο πλαίσιο των περιβαλλοντικών δράσεων του φθινοπώρου επισκεφθήκαμε το αλσύλλιο του Αγίου Νεκταρίου ώστε να παρατηρήσουμε τις αλλαγές που φέρνει...
Διαβάστε περισσότερα









1 σχόλιο