Ήρθε η στιγμή που όλοι περιμέναμε!!!!
Όλα ήταν έτοιμα!
Θεατρικό έργο, φώτα, ήχος, μουσική,
χαμόγελα, διάθεση, το κέφι ήταν εκεί!!!!
Παίξαμε, γελάσαμε, χορέψαμε πολύ
τραγούδια τραγουδήσαμε και κάλαντα μαζί!!!
Στο τέλος της γιορτής δόθηκαν δώρα στα παιδιά μας, από χορηγούς μας, τους “Ελληνικούς Λευκόλιθους” , το Σύλλογο Ατόμων Γονέων με Αναπηρία Νομού Χαλκιδικής ” Η ΑΓΑΠΗ” και την κυρία Αγγελική Μπασλή – Γιοβανούδα! Τους ευχαριστούμε θερμά και τους ευχόμαστε ολόψυχα μία καλή κι ευλογημένη χρονιά!!!

