Την Παρασκευή 19 και τη Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2025 βγήκαμε για κάλαντα!! Φορέσαμε τα σκουφάκια μας, πήραμε τα τριγωνάκια μας, οπλιστήκαμε με την καλή μας διάθεση και βγήκαμε έξω! Τραγουδήσαμε:
στις σχολικές συμβούλους που παρευρέθηκαν στο σχολείο μας, ενώ επισκεφθήκαμε την Ιερά Μητρόπολη Κασσανδρείας, τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του νομού μας, την Αστυνομική Διεύθυνση Πολυγύρου Χαλκιδικής και το Δημαρχείο της πόλης μας!!!
Τα χαμόγελα ομόρφυναν την πόλη μας και οι γλυκές φωνούλες των παιδιών γέμισαν με γλυκές μελωδίες τις γειτονιές του Πολυγύρου!!! Και του χρόνου!

